Den för närvarande starkaste cylindern från Malossi för manuella mopeder med Minarelli AM-motor. Till skillnad från MHR Team har MHR ett topplock i ett stycke. Det gör det lite billigare att producera och det återspeglas också i priset.
77cc kubikkapacitet. Absolut avancerad teknik och bearbetning. Denna cylinder bör endast användas tillsammans med andra racingkomponenter. En större förgasare, ett förstärkt vevparti och motsvarande kopplingsdelar är ett grundläggande krav för att montera denna cylinder.
Malossi MHR varvar inte riktigt lika högt som vissa av sina konkurrenter, men på grund av kontrolltiderna har den ett enormt vridmoment från jämförbart lägre hastigheter och är därför ett absolut vapen för acceleration och kurvtagning.
Används för vevparti med standard slaglängd. Denna Malossi MHR cylindersats innehåller en uppsättning förstärkta kopplingsfjädrar.
77cc kubikkapacitet. Absolut avancerad teknik och bearbetning. Denna cylinder bör endast användas tillsammans med andra racingkomponenter. En större förgasare, ett förstärkt vevparti och motsvarande kopplingsdelar är ett grundläggande krav för att montera denna cylinder.
Malossi MHR varvar inte riktigt lika högt som vissa av sina konkurrenter, men på grund av kontrolltiderna har den ett enormt vridmoment från jämförbart lägre hastigheter och är därför ett absolut vapen för acceleration och kurvtagning.
Används för vevparti med standard slaglängd. Denna Malossi MHR cylindersats innehåller en uppsättning förstärkta kopplingsfjädrar.