Den för närvarande mest kraftfullaste cylindern från Malossi för mopeder med D50B-motor. Till skillnad från MHR Team har MHR ett topplock i ett stycke. Det gör det lite billigare att producera och det återspeglas också i priset.
Avancerad teknik och bearbetning. Denna cylinder ska endast användas tillsammans med andra komponenter för racing. Större förgasare, förstärkt vevparti och motsvarande kopplingsdelar borde inte vara en förlängning utan ett grundläggande krav för installation av denna cylinder.
Används tillsammans med vevparti med standardslaglängd.
Passar D50B-motorer byggda fram till 2017 (Euro3). Från byggår 2018 (Euro4) krävs adaptern NK103.78 för temperaturgivaren på topplocket. Detta måste beställas separat.
Avancerad teknik och bearbetning. Denna cylinder ska endast användas tillsammans med andra komponenter för racing. Större förgasare, förstärkt vevparti och motsvarande kopplingsdelar borde inte vara en förlängning utan ett grundläggande krav för installation av denna cylinder.
Används tillsammans med vevparti med standardslaglängd.
Passar D50B-motorer byggda fram till 2017 (Euro3). Från byggår 2018 (Euro4) krävs adaptern NK103.78 för temperaturgivaren på topplocket. Detta måste beställas separat.