Det sedan länge beprövade 70cc Naraku cylinderkitet finns nu även tillgänglig i en V.2-version för D50B0-motorer fram till modellår 2018 (Euro3). Formen anpassades till originalformen från D50B0-cylindern. Cylindern är målad i silverfärgen på fabrikscylindern för detta byggår och därför kan den knappast skiljas från originalet från utsidan.
Naraku erbjuder endast detta kit med ett 70cc topplock som är exakt anpassat till cylindern. Det resulterande kompressionsförhållandet gör satsen till ett vasst alternativ med gott om vridmoment och utmärkta accelerationsvärden.
I topplocket är den matchande gängan för temperatursensorer fram till konstruktionsår 2018 designad med Euro3-emissionsstandarden. I praktiken passar den även Euro4-modeller. Gängadaptern NK103.78 måste dock användas även för dessa Euro4-fordon.
Detta Naraku cylinderkit rekommenderas för originalavgassystem såväl som för sportavgassystem. Om originalförgasaren är monterad är det lämpligt att gå upp i storlek på munstycket med ca 7-10 % (riktvärde). Vi rekommenderar att du använder en sportförgasare (19 mm) för allra bästa effekt.
Levereras enligt bild.
Naraku erbjuder endast detta kit med ett 70cc topplock som är exakt anpassat till cylindern. Det resulterande kompressionsförhållandet gör satsen till ett vasst alternativ med gott om vridmoment och utmärkta accelerationsvärden.
I topplocket är den matchande gängan för temperatursensorer fram till konstruktionsår 2018 designad med Euro3-emissionsstandarden. I praktiken passar den även Euro4-modeller. Gängadaptern NK103.78 måste dock användas även för dessa Euro4-fordon.
Detta Naraku cylinderkit rekommenderas för originalavgassystem såväl som för sportavgassystem. Om originalförgasaren är monterad är det lämpligt att gå upp i storlek på munstycket med ca 7-10 % (riktvärde). Vi rekommenderar att du använder en sportförgasare (19 mm) för allra bästa effekt.
Levereras enligt bild.